Bara för att ja älskar ronda mer än dej? ;)

nu har jag äntligen ätit klart! ;) det var ju gott, eftersom det var pappa som hade gjort pannkakorna! :) iallafall så ska pappa hämta mig efter jobbet! vi ska åka och köpa nya handbollskor ;d, det ska bli väldigt skönt! för ja har problem med min häl, och det kan vara skorna som är problemet! men det får vi ju se idag! jag ska iallafall också köpa något hälskydd, så det inte gör ont när ja springer! fick låna min kompis matildas sånt förut, och det gjorde inte alls ont när ja hade det på mig!:) men sen när man tog av den, och sen skulle kolla om man kunde springa utan att det gjorde ont, då hade man fel. ja trodde inte det skulle göra ont när jag sprang, men det gjorde det! ;( så ja måste köpa det.. jag har cup imörgon! ;d  det ska faktiskt bli kul. men ja kan inte vara med på spökövernattningen på skutan då!? :( hade faktiskt sätt fram emot det ett tag! men sedan kom cupen.. men sånt är livet ibland! här kommer iallafall en bild på dem skorna ja skulle vilja ha idag! ;d

dem skorna vill jag ha! :) sen kommer nu en bild på hälskyddet!


bilderna tagna från google! bilden på hälskyddet var väldigt liten ju? ;o
aja, pöss pöss!
i love ronda moooooost <3
/e'

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

Snygg blogg :) hoppas du har haft och har en bra helg :)

Om du gillar hästar, läs min blogg: http://satilaryttaren.blogg.se



Kram :D

2010-04-25 @ 08:17:27
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0