en låt som jag har skrivit till min älskade ronda!

The first time I saw you I find the ligth in my self.
You are the one foor me, and I foor you!
you're the horse that gives me the love that I need! Ronda, you are the sunshine
and you are the sun. I love you foor who you are.
Im never gonna leaving you! My life, is you!
my life, is spelled bibi ronda. You are the star in my life!
And I love you!
- ohohohohohoohohoh -
I must die whit you! You make me feel alive my baby!
I love you from the bottom of my heart! That is true!
Beacuse, I don't wanna live whitout you!


hej allihopa! :)
här har jag skrivit en liten låt till ronda! jag vet inte om den vart så lyckad (?)
men jag försökte! ;) kommentera väldigt gärna om vad du tyckte om den!
skulle vara kul! och förlåt för dålig uppdatering! men jag har varit hos michelle, och
min data är typ paj, så jag sitter vid min broshas nu! :)
hörs senare! ( det kommer ett inlägg där ni hör mig sjunga sången på video också )
lite senare alltså! kanske idag, får se! ;)
pöss,
jag älskar ronda mest i världen!
/ e'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0