hemma från ' hööks ' med älskade pappa och michelle ;)

home sweeeetii home :)
nu har jag precis kommit hem från hööks!
jag åkte dit med min älskade pappa och michelle! :D
jag kom hem med ett par skor och ett ridspö 65 cm.
det va väldigt skönt handtag på det faktiskt ! :D
hihi, men mina ridskor, ja dem ska vi inte ens snacka om .. :$
hihi, dem var föööööör sköna! ;D för det var typ ' ull ' i dem!
och det var varmtvarmt! :) ska köpa mera saker! men
skulle inte det idag, pappa ville hem och äta!
så, ja! man får väl nöja sig med det så länge! :)
nu ska jag börja skriva en lång text om min älskade bibi ronda!
love u most!
mjaaaao!<3 puss och smek, kyss och lek ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0